Koral stawia na Granda i Lodowe finezje

21.03.2018

Producent lodów z Nowego Sącza, PPL Koral, zaprezentował nowości produktowe 2018 oraz plany marketingowe na bieżący rok.

Veneo_Koral_Nowosci_2018_20180305

Rok 2018 będzie rokiem Granda – mówi Piotr Gąsiorowski, Dyrektor Marketingu PPL Koral. – Cechy produktu, takie jak: specjalnie skomponowana dla tej linii czekolada, wyborne bakalie, pyszny sos i nowe opakowania, oraz konkurs konsumencki i spektakularna kampania reklamowa w kanałach ATL i BTL sprawią, że lody Grand będą prawdziwą gwiazdą sezonu wiosna-lato – dodaje Piotr Gąsiorowski.

Już z końcem marca rozpocznie się kampania reklamowa lodów Grand, w ramach której w telewizji, internecie oraz radiu emitowany będzie nowy spot lodów Grand Gold. Na początek kwietnia zaś planowany jest konkurs konsumencki „Grand Błogie chwile”, który dotyczył będzie lodów Grand oraz Grand Gold. Konkurs wsparty będzie kampanią w Internecie i materiałami POS. Wśród nowych smaków Grandów znajdą się: Grand Panna Cotta, Grand Gold Mint, Grand Gold Orange oraz Grand Gold Snack Coconut.

Kolejną nowością z półki premium będzie Lodowa finezja w opakowaniach familijnych o objętości netto 1L. Lodowa finezja to pyszny deser z najlepszej jakości śmietanką, ze 100% polskimi owocami oraz wyborną czekoladą. Lodowy deser dostępny będzie w czterech smakach z owocami oraz w odsłonie z czekoladą belgijską.

Oferta lodów impulsowych Koral, oprócz nowych smaków Grandów, powiększy się o: Rożka śmietankowego z sosem porzeczkowym, Rollera o smaku gumy balonowej, Łaciatych w czekoladzie na patyku oraz Świderka kolor. Zupełnie nowym produktem będzie Ice Coffee o smaku cappuccino, w wygodnym, komplementarnym opakowaniu ze składaną łyżeczką.

Sprzedaż lodów Koral wsparta będzie kampanią reklamową spotu, skierowanego do młodzieży oraz działaniami w Internecie, w tym w mediach społecznościowych. Markę Bracia Koral- Lody jak dawniej promować będzie spot o rodzinnym, zgodnym ze strategią marki, charakterze. Za działania digitalowe marki Koral w Internecie odpowiedzialna jest agencja Veneo, natomiast działaniami dla Braci Koral zajmie się SMI Communication.

Przedstawienie nowej oferty brandów, planów mediowych, warunków handlowych na 2018 rok oraz degustacja nowości miały miejsce podczas uroczystego otwarcia sezonu, zorganizowanego dla kluczowych kontrahentów z rynku tradycyjnego.

Inne materiały

Najcenniejsza polska marka lodów

Marka Koral zajęła trzecie miejsce w XIV Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek 2017 Rzeczpospolitej w kategorii...

Czytaj więcej

Pogromycupału.pl: Chłodzimierz wręczył nagrody pieniężne

Chłodzimierz, bohater gry „Pogromcyupału.pl” a zarazem letniej akcji eventowej o tej samej nazwie,...

Czytaj więcej

PPL Koral na 8. Festiwalu Biegowym w Krynicy-Zdroju

Oprócz sponsora tytularnego, Przedsiębiorstwo Produkcji Lodów Koral jest głównym partnerem Festiwalu Biegowego w...

Czytaj więcej