Lody Koral z „Pogromcami upału” i nowym brand hero - Chłodzimierzem

07.07.2017

7 lipca wystartowała kampania nowej, wakacyjnej akcji lodów Koral. „Pogromcy upalu.pl” to nie tylko konkursowa gra na urządzenia mobilne i w wersji przeglądarkowej, w której za wyniki można otrzymać atrakcyjne nagrody. To również wakacyjne Road Show nad Bałtykiem.

veneo_koral_pogromcyupalu_artykul2_20170705


„Pogromcy upału.pl” to szereg działań promocyjnych związanych z grą o tym samym tytule, której głównym bohaterem jest Chłodzimierz, nowy brand hero marki Koral. Celem gry jest uzyskanie jak największej liczby punktów w czasie trwania akcji, czyli do 31 sierpnia. Stawką jest nagroda główna w wysokości 20 tys. zł oraz 50 pozostałych nagród pieniężnych, a także cotygodniowe nagrody gwarantowane - 43 smartfony Alcatel.

Grę „Pogromcy upału” można pobrać w postaci aplikacji z Google Play lub App Store. Można w nią zagrać również online, na stronie internetowej www.pogromcyupalu.pl lub na jednym z eventów w ramach nadmorskiego Roadshow. Specjalnie przygotowana na potrzeby ciężarówka Koral odwiedzi Jastarnię, Władysławowo i Międzyzdroje, gdzie oprócz podjęcia rozgrywki na specjalnie przygotowanych w tym celu multimedialnych terminalach do gry, będzie można zrelaksować się w strefie chilloutu oraz schłodzić za pomocą darmowych lodów i zimnych napojów.

Kampania promocyjna obejmuje spoty reklamowe oraz transmisje z eventów w RMF MAXXX, billboardy sponsorskie w Polsacie, materiały POS i reklamę na plażowych przebieralniach. W Internecie, „Pogromcy upału” będą reklamowani w sieci Google, za pośrednictwem Facebook Ads i komunikacji w social media. Akcję wesprą również popularni youtuberzy. Za kreację, zastosowane technologie, produkcję aplikacji, strony www oraz organizację eventów odpowiada agencja SMI Communication. Za komunikację akcji w social media, Facebook Ads oraz kampanię w sieci Google odpowiada agencja Veneo. Patronem medialnym jest RMF MAXXX, partnerem technologicznym firma Alcatel Mobile.

Veneo_Koral_Pogromcy_upalu_2

Inne materiały

PPL Koral na 8. Festiwalu Biegowym w Krynicy-Zdroju

Oprócz sponsora tytularnego, Przedsiębiorstwo Produkcji Lodów Koral jest głównym partnerem Festiwalu Biegowego w...

Czytaj więcej

Koral fundatorem głównej nagrody Festiwalu Biegowego

W dniach 8-10 września odbędzie się 8. PKO Festiwal Biegowy w Krynicy-Zdroju. Jego uczestnicy mają szansę na...

Czytaj więcej

Lody Koktajlowe z najlepszym wynikiem sprzedaży

Lody Koktajlowe krówka-kukułka zwyciężyły w 16. edycji konkursu „Hit Handlu” w kategorii Lody Impulsowe. Są...

Czytaj więcej