Ile powinny kosztować lody Ekipa?

26 kwietnia 2021 godz. 15:54

Szał na lody „Ekipa” trwa, tak samo jak „polowanie” na lody w sklepach, które prześcigają się w różnego typu akcjach promocyjnych

Szał na lody „Ekipa” trwa, tak samo jak „polowanie” na lody w sklepach, które prześcigają się w różnego typu akcjach promocyjnych. W związku z doniesieniami o dużej rozpiętości cen najpopularniejszych w tym sezonie lodów w sklepach, informujemy, że sugerowana przez nas cena sprzedaży to: 2,00 zł w przypadku lodów „Ekipa” oraz 2,80 zł w przypadku lodów „Ekipa XL”.

Mamy też dobrą wiadomość zarówno dla fanów „Ekipy”, jak i sklepów – zwiększyliśmy moce produkcyjne oraz poszerzamy na bieżąco sieć dystrybucji – wkrótce lody „Ekipa” będą osiągalne dla każdego w sklepach na terenie całego kraju! Zrobimy wszystko, by zatowarowanie zarówno małych lokalnych sklepów, jak i dużych sieci handlowych, było satysfakcjonujące dla przedsiębiorców oraz młodych klientów.

Poniżej znajduje się oficjalny komentarz w tej sprawie Dyrektora Generalnego PPL Koral, Mariusza Jurka, który jest jednocześnie apelem do właścicieli sklepów oraz przedsiębiorców.

veneo_koral_www_aktualnosc_20210426

     „W związku z dochodzącymi nas informacjami rynkowymi w sprawie rozpiętości cen oraz różnego rodzaju akcji sprzedażowych dotyczących lodów „Ekipa”, chciałbym jednoznacznie oraz oficjalnie zakomunikować, że firma Koral od samego początku wprowadzenia tego produktu na rynek (początek marca br.) jasno określiła tzw. sugerowaną cenę sprzedaży na poziomie 2,00 zł za sztukę za wersję 50 ml oraz 2,80 zł za sztukę za ostatnio wprowadzony, nowy wariant XL o powiększonej pojemności 65 ml. Wszelkie ceny jakie konsument spotyka w punktach sprzedaży są niezależnie i autonomicznie ustalane przez ich właścicieli czy też kierownictwo, a sama firma Koral nie ma na ten fakt już żadnego wpływu.

     Faktem jest, że spektakularny sukces lodów „Ekipa” przerósł nasze najśmielsze oczekiwania i póki co występuje wszechobecny deficyt tego produktu na rynku. Prowokuje to przeróżne zachowania w łańcuchu handlowym, nie zawsze mile widziane przez konsumentów. Dlatego aktualnie, najważniejszą kwestią jest dla nas maksymalne sprostanie temu popytowi co usilnie czynimy uruchamiając m.in. dodatkowe linie produkcyjne oraz aktywując kolejne kanały dystrybucji w całej Polsce.

     Pragnę zapewnić, że lody „Ekipa" (50ml) oraz „Ekipa XL" (65ml) są przez nas non-stop produkowane oraz sprzedawane, a dzięki wydatnie zwiększonym mocom produkcyjnym oraz poszerzeniu sieci dystrybucji będą one dużo bardziej osiągalne dla każdego konsumenta w różnego formatu punktach handlowych.

     W tym miejscu chcę również bardzo mocno podkreślić, że ze strony firmy Koral absolutnie nikt nie jest „forowany” i każdy punkt handlowy, bez względu na format czy też strukturę właścicielską, ma takie same możliwość i prawa w zakresie dostępności oraz zamawiania naszych lodów – powiem więcej, dla nas rynek tradycyjny jest niezwykle istotny, a niezależne punkty sprzedaży, tzw. „sklepy lokalne/osiedlowe” zawsze były i będą szczególnie bliskie naszej firmie.

     Pozwolę sobie jeszcze na koniec serdecznie zaapelować do wszystkich sprzedawców o cierpliwość, wyczucie i rozsądek w kreowaniu strategii sprzedaży lodów - zwłaszcza w tym momencie „Ekipa” - bądźmy wszyscy fair w stosunku do siebie i twórzmy jedną wielką, pozytywną EKIPĘ, a wtedy jestem przekonany, że każdy z nas odniesie oczekiwany sukces handlowo-marketingowy.

                                                           Życzę Wszystkim dużo zdrowia oraz bardzo owocnego sezonu lodowego 2021!"

                                                                                                                                  Mariusz Jurek, Dyrektor Generalny PPL Koral

Więcej aktualności

Złota Innowacja dla Grand G.O.A.T

Nasza tegoroczna nowość, lody Grand G.O.A.T, zostały nagrodzone w prestiżowym konkursie „Złote Innowacje FMCG & Retail”.

Czytaj więcej

15. Festiwal Biegowy: samochód od firmy Koral w rękach zwycięzcy

Podczas kolejnej, 15. edycji Festiwalu Biegowego w Piwnicznej-Zdroju, odbyło się losowanie nagrody głównej...

Czytaj więcej

Lody Koral na platformie Threads

Po Facebooku, TikToku, Instagramie, YouTubie i LinkedIn nasza marka jest również obecna na platformie...

Czytaj więcej