Lody Koral na TikToku

17 marca 2020 godz. 13:38

Jako pierwsza marka lodów w Polsce, uruchomiliśmy nasz profil na platformie TikTok, aby być również tam, gdzie spędzają czas nasi najmłodsi wielbiciele.

Jako pierwsza marka lodów w Polsce, uruchomiliśmy nasz profil na platformie TikTok, aby być również tam, gdzie spędzają czas nasi najmłodsi wielbiciele. 

Veneo_Koral_TikTok

Po Facebooku, Instagramie i YouTubie przyszła pora na TikToka. Jesteśmy pionierami w eksploracji tego niezrozumiałego dla dorosłych zjawiska, którym tak zachwycają się nasze dzieci. W marcu uruchomiliśmy profil @lodykoral na najchętniej pobieranej aplikacji na świecie w 2019, która zdetronizowała ówczesnego lidera tego zestawienia – Facebooka.

Nasza komunikacja odbywa się w oparciu o strategicznie opracowany plan, w którego skład będą wchodzić działania z influencerami oraz specjalny challange. Na profilu nie zabraknie również konkursów z atrakcyjnymi nagrodami. Pierwszy z nich rozpocznie się już 24 marca! Zapraszamy na nasz profil na TikToku

Więcej aktualności

Złoty Paragon: I miejsce w kategorii Lody impulsowe dla Lodów koktajlowych

Nasz flagowy produkt zajął I miejsce w kategorii Lody impulsowe w X edycji konkursu „Złoty Paragon – Nagroda...

Czytaj więcej

Kampania reklamowa 2020 - "Anytime Anyplace"

Tradycyjnie w Wielką Sobotę rozpoczęła się kampania reklamowa lodów Koral!

Czytaj więcej

Koronawirus: przekazujemy 810 tys. zł dla szpitali

W związku z pandemią spowodowaną COVID-19, Zarząd PPL Koral zdecydował wesprzeć finansowo cztery szpitale w...

Czytaj więcej