Lody SLICK z kampanią reklamową

6 kwietnia 2022 godz. 11:10

W sprzedaży pojawiły się zapowiadane na sezon 2022 lody SLICK. Zadbaliśmy o ich szeroką promocję.

W sprzedaży pojawiły się zapowiadane na sezon 2022 lody SLICK. Towarzyszy im kampania reklamowa w internecie, a w połowie kwietnia uruchomiona zostanie również ogólnopolska kampania DOOH. Ponieważ nasza tegoroczna nowość skierowana jest głównie do dzieci i młodzieży, w akcję włączą się czołowi influencerzy, a fani naszej nowości produktowej będą mogli wziąć udział w atrakcyjnym konkursie z oryginalnymi nagrodami w postaci limitowanych bluz z kolekcji "SLICK" oraz sprzętu elektronicznego.

Kampania reklamowa lodów SLICK to również emisja reklam graficznych Google Ads, Facebook Ads i TikTok Ads oraz spotu reklamowego w internecie na TikToku, YouTubie, Facebooku i Instagramie oraz nośnikach DOOH w najlepszych lokalizacjach w Polsce. Spot został wykonany w modnej obecnie stylistyce retrowave.

SLICK to nasza tegoroczna nowość w designerskich opakowaniach. Lody są dostępne w czterech smakach: Choco, White, Strawberry i Fresh – owocowe lody wodne z polewą o smaku gumy balonowej z cukrem strzelającym. Zapraszamy do zamawiania naszych lodów.

 

Więcej aktualności

Złota Innowacja dla Grand G.O.A.T

Nasza tegoroczna nowość, lody Grand G.O.A.T, zostały nagrodzone w prestiżowym konkursie „Złote Innowacje FMCG & Retail”.

Czytaj więcej

15. Festiwal Biegowy: samochód od firmy Koral w rękach zwycięzcy

Podczas kolejnej, 15. edycji Festiwalu Biegowego w Piwnicznej-Zdroju, odbyło się losowanie nagrody głównej...

Czytaj więcej

Lody Koral na platformie Threads

Po Facebooku, TikToku, Instagramie, YouTubie i LinkedIn nasza marka jest również obecna na platformie...

Czytaj więcej