Nowe lody "Ekipa" we współpracy z youtuberami

24 marca 2021 godz. 14:48

We współpracy z niezwykle popularnymi wśród młodzieży youtuberami z kanału "Ekipa" stworzyliśmy wystrzałowe lody "Ekipa" - dokładnie takie, jakich oczekują młodzi ludzie.

„Ekipa” to cykl filmów wideo na platformie YouTube, które biją wśród młodzieży rekordy popularności. Liderem grupy nastolatków jest Karol Friz Wiśniewski, którego kanał obserwuje ponad 4 miliony subskrybentów, a zamieszczane przez niego materiały osiągają nawet ponad 50 milionów. Ekipa jest tak popularna, że pod marką "Ekipa to nosi" z sukcesem sprzedaje swoją kolekcję odzieży i gadżetów. W 2021 roku nadeszła pora na lody sygnowane tą marką!

Lody Ekipa

Nasz pomysł na współpracę z Ekipą zrodził się 2 lata temu i został zainicjowany przez Zarząd firmy. W 2020 roku zdecydowaliśmy się na stworzenie, wraz z youtuberami, nowej linii lodów sorbetowych "Ekipa" w polewie o smaku gumy balonowej ze strzelającym cukrem. Oprócz promocji lodów przez Friz’a i członków „Ekipy” we wszystkich ich kanałach społecznościowych, planowana jest także kampania w telewizji, rozgłośniach radiowych oraz kampania displayowa w internecie. Za realizację akcji odpowiedzialni są: Friz i jego Ekipa, agencja GetHero, Dział marketingu firmy Koral oraz agencja Veneo.

Naszych kontrahentów serdecznie zapraszamy do zamawiania lodów "Ekipa" i innych tegorocznych nowości marki Koral oraz Bracia Koral.

Więcej na temat współpracy z youtuberami przeczytać można w Portalu spożywczym.

 

 

Więcej aktualności

15. Festiwal Biegowy: samochód od firmy Koral w rękach zwycięzcy

Podczas kolejnej, 15. edycji Festiwalu Biegowego w Piwnicznej-Zdroju, odbyło się losowanie nagrody głównej...

Czytaj więcej

Lody Koral na platformie Threads

Po Facebooku, TikToku, Instagramie, YouTubie i LinkedIn nasza marka jest również obecna na platformie...

Czytaj więcej

Koral z najbardziej rozpoznawalnymi markami lodów w Polsce

Ponad 96% kobiet i 91% mężczyzn w Polsce zna nasze marki Koral/ BRACIA KORAL.

Czytaj więcej