Nowe lody "Ekipa" we współpracy z youtuberami

24 marca 2021 godz. 14:48

We współpracy z niezwykle popularnymi wśród młodzieży youtuberami z kanału "Ekipa" stworzyliśmy wystrzałowe lody "Ekipa" - dokładnie takie, jakich oczekują młodzi ludzie.

„Ekipa” to cykl filmów wideo na platformie YouTube, które biją wśród młodzieży rekordy popularności. Liderem grupy nastolatków jest Karol Friz Wiśniewski, którego kanał obserwuje ponad 4 miliony subskrybentów, a zamieszczane przez niego materiały osiągają nawet ponad 50 milionów. Ekipa jest tak popularna, że pod marką "Ekipa to nosi" z sukcesem sprzedaje swoją kolekcję odzieży i gadżetów. W 2021 roku nadeszła pora na lody sygnowane tą marką!

Lody Ekipa

Nasz pomysł na współpracę z Ekipą zrodził się 2 lata temu i został zainicjowany przez Zarząd firmy. W 2020 roku zdecydowaliśmy się na stworzenie, wraz z youtuberami, nowej linii lodów sorbetowych "Ekipa" w polewie o smaku gumy balonowej ze strzelającym cukrem. Oprócz promocji lodów przez Friz’a i członków „Ekipy” we wszystkich ich kanałach społecznościowych, planowana jest także kampania w telewizji, rozgłośniach radiowych oraz kampania displayowa w internecie. Za realizację akcji odpowiedzialni są: Friz i jego Ekipa, agencja GetHero, Dział marketingu firmy Koral oraz agencja Veneo.

Naszych kontrahentów serdecznie zapraszamy do zamawiania lodów "Ekipa" i innych tegorocznych nowości marki Koral oraz Bracia Koral.

Więcej na temat współpracy z youtuberami przeczytać można w Portalu spożywczym.

 

 

Więcej aktualności

Zakup i dostępność lodów Ekipa

Polityka sprzedaży w sklepach detalicznych - prosimy o zapoznanie się z oficjalnym oświadczeniem PPL Koral w...

Czytaj więcej

Ile powinny kosztować lody Ekipa?

Szał na lody „Ekipa” trwa, tak samo jak „polowanie” na lody w sklepach, które prześcigają się w...

Czytaj więcej

Konkurs „Koralowa Magia Świąt”

Z okazji zbliżających się Świąt, do których tak wszyscy tęsknimy zwłaszcza w 2020 roku, zapraszamy do...

Czytaj więcej