Reklamy Grand i Slick na ekranach LED w całej Polsce

14 lipca 2022 godz. 12:02

14 lipca wystartowała innowacyjna kampania na multimedialnych ekranach LED w największych miastach w Polsce.

14 lipca wystartowała innowacyjna kampania naszych lodów na multimedialnych ekranach LED w największych miastach w Polsce.

Oprócz spotów reklamowych, emitowanych na 21 ekranach LED zlokalizowanych w najbardziej atrakcyjnych i trafficowych miejscach, na ekranach wyświetlane będą również zdjęcia naszych młodych konsumentów, zwycięzców akcji specjalnej "QuickSlick i fejm masz w mig". Akcja skierowana jest do młodzieży, której dajemy możliwość zaistnienia oraz szansę na swoje 5 minut sławy, a powodem jej przeprowadzenia jest kampania promocyjna naszej tegorocznej nowości, lodów Slick. Szczegóły akcji dostępne są na stronie internetowej QuickSlick.pl

Spoty reklamowe lodów Grand z Marceliną Zawadzką, Braci Koral z Janem Fryczem oraz lodów Slick, a także zwycięskie zdjęcia uczestników akcji "QuickSlick i fejm masz w mig" emitowane będą na 75 ekranach w sieci Screen Network w ponad 20 miastach w całej Polsce, m.in. na Placu Unii i na hotelu Marriott w Warszawie oraz przy Galerii Krakowskiej w Krakowie. Akcja specjalna potrwa do 10 sierpnia, a kampania reklamowa do 14 sierpnia.

Screen Network to firma specjalizująca się we wdrażaniu kampanii Digital OOH. Komunikaty wyświetlane na ekranach trafiają do 6 na 10 Polaków przebywających poza domem.

veneo_koral_miniatura_quickslick_20220714

Więcej aktualności

15. Festiwal Biegowy: samochód od firmy Koral w rękach zwycięzcy

Podczas kolejnej, 15. edycji Festiwalu Biegowego w Piwnicznej-Zdroju, odbyło się losowanie nagrody głównej...

Czytaj więcej

Lody Koral na platformie Threads

Po Facebooku, TikToku, Instagramie, YouTubie i LinkedIn nasza marka jest również obecna na platformie...

Czytaj więcej

Koral z najbardziej rozpoznawalnymi markami lodów w Polsce

Ponad 96% kobiet i 91% mężczyzn w Polsce zna nasze marki Koral/ BRACIA KORAL.

Czytaj więcej