Srebrne statuetki dla kampanii "Lody Koral Ekipa"

6 grudnia 2021 godz. 14:10

Nasza kampania marketingowa dla nowości sezonu 2021, lodów Koral Ekipa, została nagrodzona w prestiżowym ogólnopolskim konkursie MIXX Awards.

Nasza kampania marketingowa dla nowości sezonu 2021 - lodów Koral Ekipa - została nagrodzona w prestiżowym ogólnopolskim konkursie MIXX Awards.

Kampania lodów Koral Ekipa, która okazała się nie tylko fenomenem marketingowym, ale i społecznym, została nagrodzona w prestiżowym konkursie MIXX Awards 2021 na najlepsze kampanie marketingowe w Internecie. Otrzymała dwie srebrne statuetki oraz wyróżnienie we wszystkich kategoriach, do których była nominowana:

Srebro - Launch 

Srebro - Online Marketing with Influencer

Wyróżnienie - Use of Social Media

Kampania “Lody Koral Ekipa” została zrealizowana przy współpracy z grupą influencerów „Ekipa” oraz przy współpracy z agencjami Veneo, GetHero i Ekipa Management.

MIXX Awards to konkurs organizowany przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Co roku nagradzane są w nim najlepsze polskie kampanie digitalowe. Zapraszamy do zapoznania się z wynikami tegorocznej edycji na stronie konkursu.

veneo_koral_miniaturka_banery mixx awards_20211206

Więcej aktualności

Wystartował konkurs "QuickSlick"

Kosztujesz SLICKA i świat, który znasz znika! Na profilu Lody Koral na Facebooku trwa konkurs "QuickSlick", w którym...

Czytaj więcej

Konkurs "QuickSlick" już wkrótce

Już 23 maja na profilu Lody Koral na Facebooku wystartuje konkurs "QuickSlick", promujący nową, odlotową nowość -...

Czytaj więcej

Lody SLICK z kampanią reklamową

W sprzedaży pojawiły się zapowiadane na sezon 2022 lody SLICK. Zadbaliśmy o ich szeroką promocję.

Czytaj więcej