Zapraszamy na TikTok

22 lutego 2022 godz. 14:48

W 2020 r. jako pierwsza marka lodów w Polsce, uruchomiliśmy nasz profil na platformie TikTok, by być tam, gdzie aktualnie spędzała (i nadal spędza) czas młodzież. Tam też promujemy nasze produkty.

W 2020 r. jako pierwsza marka lodów w Polsce, uruchomiliśmy nasz profil na platformie TikTok, by być tam, gdzie aktualnie spędzała (i nadal spędza) czas młodzież. Tam też promujemy nasze produkty.

Jako pionierzy w eksploracji tego niezrozumiałego dla dorosłych zjawiska, jakim jest oglądanie i nagrywanie wideo na TikToku przez dzieci i młodzież, możemy się pochwalić kilkoma udanymi akcjami, zarówno konkursowo-challengowymi jak i współpracą z influencerami w ramach promocji naszych produktów. W 2020 roku na TikToku przez jeden miesiąc trafiliśmy do 4 500 000 młodych odbiorców. W 2021 roku podczas akcji promocyjnej z lodami Koral Ekipa osiągnęliśmy aż 284 316 385 zasięgu.

Aplikacja stwarza młodym ludziom możliwość realizacji swoich kreatywnych, często szalonych pomysłów. Na TikToku każdy może stać się topowym twórcą. Dlatego dzieci i młodzież kochają TikToka, a my jako marka, która zawsze stara się być blisko swoich konsumentów, wykorzystujemy potencjał aplikacji już od marca 2020 r. , kiedy to został uruchomiony na TokToku profil Lodów Koral.

W 2022 r. rwnież nie zabraknie atrakcji związanych z naszymi produktami na najpopularniejszej wśród młodych konsumentów platformie społecznościowej. Zapraszamy na profil @lodykoral na TokToku!

Lody_Koral_tiktok

Więcej aktualności

15. Festiwal Biegowy: samochód od firmy Koral w rękach zwycięzcy

Podczas kolejnej, 15. edycji Festiwalu Biegowego w Piwnicznej-Zdroju, odbyło się losowanie nagrody głównej...

Czytaj więcej

Lody Koral na platformie Threads

Po Facebooku, TikToku, Instagramie, YouTubie i LinkedIn nasza marka jest również obecna na platformie...

Czytaj więcej

Koral z najbardziej rozpoznawalnymi markami lodów w Polsce

Ponad 96% kobiet i 91% mężczyzn w Polsce zna nasze marki Koral/ BRACIA KORAL.

Czytaj więcej