Koral z reklamą lodów Grand Gold

15.02.2017

Wraz z premierą filmu „Ciemniejsza strona Greya” startuje kampania spotu „Grand Gold – Władca zmysłów” PPL Koral.

grandgold

Firma Koral, najpopularniejszy polski producent lodów, w 2017 roku stawia na promocję kolejnej, po Braciach Koral, marki premium – lodów impulsowych Grand Gold. Spot reklamowy „Grand Gold – Władca zmysłów” będzie emitowany przed seansami filmu „Ciemniejsza strona Greya” oraz wybranymi seansami kobiecymi w sieci kin Helios w całej Polsce. Kampania startuje 10 lutego i jest skierowana do kobiet. Spot będzie można również zobaczyć w Internecie, w ramach kampanii wideo m.in. na YouTube. 

Lody Grand Gold to trzy smaki w belgijskiej czekoladzie: lody waniliowe w czekoladzie deserowej, lody waniliowe w czekoladzie z migdałami, oraz śmietankowy baton lodowy Grand Gold z sosem toffi, w czekoladzie z orzechami. 

Za produkcję spotu „Grand Gold – Władca zmysłów” odpowiedzialna jest krakowska agencja interaktywna Veneo, obsługująca kompleksowo markę Koral w kanałach digital. Reklama dostępna jest na kanale YouTube marki 

 

Inne materiały

Koral wśród 30 polskich firm wyróżnionych przez londyńską giełdę

Producent lodów z Nowego Sącza PPL Koral znalazł się w gronie 30 polskich firm wyróżnionych przez London Stock...

Czytaj więcej

Błogie chwile z lodami Koral na InternetBeta

W Kielnarowej pod Rzeszowem trwa konferencja marketingowa InternetBeta, łącząca środowiska związane z Internetem i...

Czytaj więcej

PPL Koral angażuje się w najpopularniejszy Festiwal Biegowy

Już 7 września rozpocznie się 9. Festiwal Biegowy w Krynicy-Zdroju, największe w naszej części Europy święto dla...

Czytaj więcej