Lody Koral w wielkim mieście

05.07.2018

Kubek Ice Coffee ze składaną łyżeczką pod wieczkiem, lody bez laktozy Freely, Grand Gold z egzotycznymi dodatkami i belgijską czekoladą to specjalna oferta PPL Koral dla klientów z dużych i średnich miast.

– Ze względu na szybko zmieniające się potrzeby i nawyki konsumentów z dużych miast, planując wprowadzenie nowej linii produktowej lub smakowej, szczegółowo analizujemy najnowsze trendy i dostosowujemy naszą ofertę do zmieniającej się rzeczywistości – mówi Piotr Gąsiorowski, Dyrektor Marketingu PPL Koral. – Efektem tego są m.in. tegoroczne nowości Grand Gold Mint, Orange i Coconut oraz lody w kubku Ice Coffee.

veneo_koral_pr_artykul_icecoffee_20180627 Ice Coffee to kubek 220 ml wypełniony pysznymi, aromatycznymi lodami kawowo-śmietankowymi. To propozycja dla wszystkich, którzy kochają smak kawy i chcę się nim cieszyć również w mrożonej wersji, zwłaszcza w sezonie letnim, kiedy temperatury pozwalają tylko na picie greckiej Frappe lub Starbucks'owej Frappuccino (czyli połączenia Frappe i Cappuccino).

Inspiracją do powstania lodów "Ice Coffee" marki Koral jest ogromna popularność naszych "Lodów koktajlowych" w kubkach - mówi Piotr Gąsiorowski. - Kubek Cappuccino, oprócz smaku lodów, wyróżnia się minimalistycznym designem opakowania, który nawiązuje do modnej, hipsterskiej estetyki i życia w wielkim mieście. To lody, które można kupić i zjeść w biegu: w tramwaju, na ulicy. Dodatkowym atutem jest fakt, iż nie trzeba pamiętać o zabraniu z punktu sprzedaży łyżeczki czy patyczka. Pod wieczkiem kubka lodów Cappuccino znajduje się funkcjonalny gadżet, składana łyżeczka, którą po użyciu można wykorzystać ponownie np. do jogurtu czy innych deserów zabieranych do szkoły, na uczelnię czy na plażę – dodaje Piotr Gąsiorowski.

Popularne lody na patyku Grand, w nowym opakowaniu, oraz Grand Gold, w nowych wersjach smakowych, to oferta premium, skierowana do wszystkich zapracowanych i zabieganych mieszkańców, zwłaszcza dużych i średnich miast, szukających chwili przyjemności i wytchnienia. Kampania reklamowa spotu Grand Gold oraz zakończony w czerwcu Wielki konkurs przyjemności „Grand Błogie chwile” sprawiły, że lody Grand znalazły się na 2 miejscu w rankingu najlepiej sprzedających się lodów producenta z Nowego Sącza w tym sezonie.

Następnym produktem z portfolio marki Koral, powstałym z myślą o wspomnianej grupie docelowej, przeznaczonym dla osób z nietolerancją cukru mlecznego, są lody Freely. – To lody śmietankowo-czekoladowe, w kubeczkach o objętości 150 ml. To kolejny produkt w naszej ofercie, po lodach sorbetowych, który mogą spożywać osoby uczulone na laktozę lub osoby testujące dietę bez laktozy, których jest coraz więcej – mówi Piotr Gąsiorowski.

Popularnymi lodami, które można przekąsić w biegu, nawet w środkach komunikacji miejskiej, są również lody Koral w tubce-niekapce: Solo i Squizzy Freezy.

Inne materiały

Koral wśród 30 polskich firm wyróżnionych przez londyńską giełdę

Producent lodów z Nowego Sącza PPL Koral znalazł się w gronie 30 polskich firm wyróżnionych przez London Stock...

Czytaj więcej

Błogie chwile z lodami Koral na InternetBeta

W Kielnarowej pod Rzeszowem trwa konferencja marketingowa InternetBeta, łącząca środowiska związane z Internetem i...

Czytaj więcej

PPL Koral angażuje się w najpopularniejszy Festiwal Biegowy

Już 7 września rozpocznie się 9. Festiwal Biegowy w Krynicy-Zdroju, największe w naszej części Europy święto dla...

Czytaj więcej